Mitä se sitten ikinä tarkoittakaan... En tiiä, mä kun oon vasta 3,5kk...

Eilen oli joku hössötys, nimeltä vappu. Siskolla oli naamari, ja se näytti ihan hassulta. Se vietiin sinne iskälle, en kyllä tiedä mikä se sellainenkaan on, mutta sinne se aina välillä menee, ja sitten se taas tulee takaisin, hassu juttu.

Meillä roikkuu jotain paperijuttuja ja äidin suusta tuli jotain jättipalloja, kaikki eri värisiä. Ei se kuitenkaan yskiny, että pysty hengittämään. Toisin kuin mä, mua alkaa aina ahistaa jos jotain tulee mun naamaan yhtäkkiä. Mulla on kuulemma hengityksen pidätys refleksi, okei, ihan sama, mut inhalta tuntuu.

Tänään on mun tyttöystävän synttärit. Äiti puki mut jo aamulla, sinänsä höntti, koska mä aion kuitenkin räkästä soseet näille mun vaatteille. Sose suussa on niin kiva jutella. Äiti ei kyl tykkää, ihme tiukkis!

Tänään mä en ookaan tehny juuri mitään merkillistä. Nukuin kuulemma hirmu pitkään, noh, mä nyt nukun tasan niin pitkään kun nukuttaa. Ihan vinkiks äiti, et mä en tunne kelloo :) Nyt mä vispaan sitteris mun lelujen kanssa, nääkin kyl alkaa jo olla tosi tyhmii ja yritän tässä nostaa äänenkorkeutta, et joku mut huomais!

Laitan tähän loppuun muutaman foton.

Yritin viestittää äidille ensimmäisessä kuvassa silmillä, että "mee nyt jo huitsikkaan sen kameras kans". Se laitto mulle tollasen pipon, minkä se teki. Hei haloo! seuraavaks tulee kesä...

 

1272698641_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sit mä yritin kertoo, et mä näytän vaan tälläsii älyttömii ilmeitä, jos tajuisit lopettaa.

1272698710_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Viimeseks sit on tää, "noh mä hymyilen kauniisti, josko siitä sit pääsis eroon" taktiikka.

1272698727_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Valtavan hauskaa vappua kaikille, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan ;)