Tämä postaus on täysin turha ja varmasti huomenna jo hymyilyttää, mutta nyt ei hiukkaakaan. Siis varoitus, tämä on todellista vuodatusta.

En ole kunnolla nähnyt miestä pariin kolmeen (Vai montako päivää tiistaista lauantaihin on?!) päivään. Niin siis, onhan se pyörähtänyt kotona, kun olen soittanut A) ruoka on valmista B) ruoka on valmista C) voisitko tulla syömään niin siis mainitsinko, että hän on käynyt kotona syömässä?

Ja nukkumassa, niin siis unihan on sitten maittanut, kun on koko ajan ollut tekemässä jos mitäkin hommaa jos missäkin paikassa.

Niin siis mulla on ollut kaikki rakkaat lapseni täällä ja vielä ihan alkuviikosta kuvittelin (siis minä, idiootti) että tehtäisiin jotain kivaa keskenämme. Niin siis ihan jopa miehen kera, juu nyt tiedän, että siis ihan tyhmä idea. Siis viettää aikaa miehen kanssa, lapset olen saanut tiiviisti pitää.

Meillä isommat menee nukkumaan klo 20, koska muuten eivät nuku tarpeeksi. Heräävät joka tapauksessa aamulta klo 7, oli päivä tai vuodenaika mikä tahansa. Eli parempi ajoissa nukkumaan, kuin myöhään seurauksena kärttyinen väsynyt muksu. Tämän yhtälön kanssahan sopii yömyöhään tehtävät "pikkuhommat".

Noh, nyt päästään tähän ihanaan lauantaipäivään, minkä tiesin jo olevan kiireinen, koska miehellä "virallista menoa" jo valmiiksi 12-17. Ei se mitään, ajattelin, onhan siinä sitten ilta aikaa. Juu ei ole. Mies lähti "neuvotteluun" klo 19 (niin siis silloin kun olin lapsikatraan kanssa juuri lähdössä helteisestä kerrostalokämpästä mun kummilapsen synttärikutsuilta).

Ei siinä mitään, kerrankos tuo lahovintti mies nyt unohtaa moisen yksityiskohdan kertoa, että noin myöhään lähtevät. Ajattelin, että ehtiihän tuo sitten ysiksi kotio ja sitä rataa, ei hätää, kyllä mä vielä yhden illan jaksan yksinään. Mutta EHEI, nyt äsken tuli viesti "mites siellä" vastasin neutraalisti, ja perään kyselyn, että mihin aikaan ollaan kotiutumassa, ei kuulemma tiedä. Ja voi sun Kerpele mä sanon.

Nyt on raivomittari aika pitkälti rajotinta vasten. Millonkas mä sitten päätän häipyä tästä huushollista sanotaan nyt vaikka ihan vaan vuorokaudeksikin?, "en sit ihan tarkkaan tiedä millon palaan" Hitto vieköön, en mä naimisiin sen takia mennyt, että siitä päivästä lukien oon yh-äiti... Okei toi oli nyt lievää kärjistystä, mut you got the point...

Että osaa ottaa aivoon!!!! Ellet huomannu!!! Mä lähen nyt vetää itkupotkuraivareita, mähän oonkin ainoo kun en oo tänään vielä näistä paikallaolevista perheenjäsenistä sitä tehny!!!

Voi olla aamulla vastassa aika jäätävä äippä, jos miekkonen koittaa huomenna jotain "yhteistä perhesunnuntaita ajatella"...